Професионален домоуправител и касиер на етажната собственост
Услугата “професионален домоуправител и касиер на етажната собственост” е комбинация от професионално управление на етажната собственост и управлението на финансите и бюджета на етажната собственост, организирането, събирането и заплащането на сумите по поддръжката, управлението и ремонтните дейности на общите части.
Тази услуга осигурява както съдействие от частен домоуправител при управлението на етажната собственост, така и при организацията и изпълнението на финансовите задължения, събирането на таксите на всеки живущ в сградата и заплащането им към съответните органи.
Ние от БГ Домоуправител предлагаме:
- Съдействие при управление на общите части на етажната собственост съобразно изискванията на Закон за управление на етажната собственост;
- Управление на финансите и бюджета на етажната собственост;
- Организиране събирането и заплащането на сумите за поддръжка, управление и ремонтни дейности на общите части в етажната собственост;
- Съдействие за организиране и провеждане на до две общи събрания на етажната собственост годишно, включително изготвяне на необходимата документация по свикването и протоколирането им;
- Водене на документация и книга на собствениците;
- Изготвяне на правилник за вътрешния ред;
- Заявяване за вписване на обстоятелства, подлежащи на вписване;
- Комуникация от името на Общото събрание на етажната собственост с държавната и общинска администрация;
- Съдействие за ремонтни дейности: набавяне на оферти, събиране на средства и разплащане на ремонтни дейности по начин, утвърден от Общото събрание на етажната собственост.
Как работи услугата “частен домоуправител и касиер” на етажната собственост?
Днес думи като “касиер на входа” или “домоуправител” се употребяват все по-рядко в една жилищна сграда. Събирането на такси от врата на врата вече е отживелица. В забързаното ни ежедневие времето е най-ценният ни ресурс, с който никой не иска да прави компромис. Именно затова ние от БГ Домоуправител сме на разположение да осигурим професионално управление на вашата етажна собственост.
- От 1-до до 5-то число на месеца ние изготвяме и закачаме информационно табло-таблица с разпределените суми за режийни разходи и отчет за приходи и разходи за предходния месец. Режийните разходи се разпределят съгласно решение на Общото събрание на етажната собственост (ОС на ЕС) и съгласно разпоредбите на ЗУЕС.
- От 5-то до 25-то число на месеца събираме сумите за режийни разходи и за осъществяване планови и неотложни ремонти.
- От 25-то до 31-во число на месеца се разплащаме с доставчиците на ЕС.
Сумите за режийни разходи се събират по няколко начина: чрез системите на Epay и Easypay, на касите ни на Български пощи, в нашите офиси:ул. Кавала 20, ТЦ “Аримаг” оф.34. За целта всеки самостоятелен обект получава клиентски номер към нас.
Защо да изберете професионален домоуправител и касиер на етажната собственост от БГ Домоуправител?
Ние от БГ Домоуправител имаме над 12 години опит, управляваме над 20 000 домакинства в над 700 жилищни, административни сгради и комплекси на територията на гр. Пловдив.
Нашият висококвалифициран екип от домоуправители ще се погрижи за максималното удобтво на всеки от живущите в сградата, като осигури възможно най-подходящия процес по управление на етажната собственост, финансите и бюджета, както и организирането, събирането и заплащането на сумите по поддръжката, управлението и ремонтните дейности на общите части.
Ние от правим клиентите си наш пръв приоритет и се приспособяваме така, че да отговорим на всички уникални изисквания на вашата етажна собственост. Ако търсите домоуправител в Пловдив, не се колебайте – свържете се с нас още сега.
Изрядната етажна собственост не е само във филмите!
Не оставяйте вашия вход без домоуправител. Вместо това изберете квалифициран екип от професионални управители на етажна собственост с доказала се във времето експертиза, опит и мотивация, който ще бъде от максимална полза за своите клиенти.