CAREERS
"BG DOMOUPRAVITEL" EOOD is a leader in the field of management and maintenance of administrative and residential buildings. In connection with the expansion of our activity, we are looking for RESPONSIBLE and HIGHLY MOTIVATED person for the position
OFFICE ASSISTANT
Очакваме от подходящия кандидат за позицията да:
• Комуникира с клиенти и предава информация между тях и фирмата;
• Събира и подрежда нужната информация, документи и материали, и ги предоставя при нужда;
• Организира и провежда събрания съгласно Закона за управление на етажната собственост (ЗУЕС);
• Създава и поддържа база данни с информация за всички настоящи и бъдещи клиенти;
• Попълва, съхранява и поддържа в ред всички необходими документи и формуляри;
• Помага в координирането на ежедневната работа и задачи;
• Провежда срещи с потенциални клиенти и партньори;
• Подготвя оферти за предлаганите услуги;
• Прави справки и предложения за управителя на фирмата;
• Изготвя идеи и стратегии за работа с различни групи клиенти.
Качествата, които ценим в един кандидат, са:
• Много добра компютърна грамотност, включително работа с Word и Excel;
• Отлични умения за комуникация и работа с хора;
• Способност за ефективна работа в екип;
• Опит или увереност в обслужването на клиенти;
• Адаптивност към динамична и натоварена работна среда;
• Умение за приоритизиране на задачи и управление на времето;
• Спазване на срокове и отговорно отношение към задълженията;
• Поддържан представителен външен вид;
• Липса на други трудови ангажименти;
• Липса на учебни ангажименти.
Да си част от нашия екип е отговорност, която идва със стойностни ползи за теб като служител. Ето какво можеш да очакваш като пълноценен член на нашия екип:
• Работа в сплотен екип и приятна работна среда;
• Постоянен трудов договор и сигурност на работното място;
• Възможности за професионално развитие и изява;
• Осигурен служебен телефон;
• Работно време: от понеделник до петък, от 10:00 до 19:00 ч.;
• Коледен бонус;
• Редовни тиймбилдинг мероприятия (за да отпразнуваме свършената работа);
• И много други.
"BG DOMOUPRAVITEL" EOOD is a leader in the field of management and maintenance of administrative and residential buildings. In connection with the expansion of our activity, we are looking for RESPONSIBLE and HIGHLY MOTIVATED person for the position
OFFICE CASHIER
THE RIGHT CANDIDATE will be responsible for:
* Collects funds using specialized software
* Pays with suppliers
REQUIREMENTS FOR CANDIDATES:
* Excellent computer literacy Word and Excel;
* Excellent communication skills;
* Ability to work in a team;
* Skills for working with customers;
* Skills to work in a dynamic environment;
* Prioritization skills;
* Skills to meet deadlines;
* Representative appearance;
* To have no commitments to other employers;
* To have no commitments to educational institutions.
WE OFFER:
* Teamwork and pleasant working atmosphere;
* Permanent employment contract;
* Excellent opportunity for professional expression and development;
* Business Phone;
* Working hours from 9:00 to 18:00 from Monday to Friday.
BG Domoupravitel EOOD, with a trade name BG DOMOUPRAVITEL is a leading company in the field of management and maintenance of administrative and residential buildings. In connection with the expansion of our activity, we are looking for RESPONSIBLE and HIGHLY MOTIVATED person for the position.
"Maintenance of residential entrances"
THE SUITABLE CANDIDAT will be responsible for:
* Replacement of lighting fixtures in the common areas of the condominium;
* Inspection of the common parts of the condominium and detection of irregularities and damages;
* Spreading and placing messages regarding the entrance;
REQUIREMENTS FOR CANDIDATES :
* Ability to work in a team;
* Skills for working with customers;
* Skills to work in a dynamic environment;
* Prioritization skills;
* Skills to meet deadlines;
* Representative appearance;
* To have no commitments to other employers;
* To have no commitments to educational institutions;
WE OFFER:
* Working in a young team and a pleasant working atmosphere;
* Employment contract and insurances;
* Business Phone;
* Company car;
* Working hours from 09:00 to 18:00. From Monday to Friday.
DOCUMENTS REQUIRED FOR APPLICATION:
* Autobiography;
* Actual photo;
All applications will be considered with complete confidentiality, according to the provisions of the Personal Data Protection Act.
Only approved candidates will be invited for an interview.